Garantie

Wij doen logischerwijze ons best om de producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor (zelden) dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Qcosmetics (onderdeel van Evyo)
Wilhelminapark 46
4818SN, Breda
Nederland

KvK: 73436623
NL BTW: NL859536488B01
BE BTW: BE0749.615.802

Email: [email protected]
Instagram: @qcosmetics.nl
Facebook: Qcosmetics
Telefoon: +31 683356818
WhatsApp: Neem contact op